Lad os sige det klart og tydeligt: Lad ikke de dårlige betalere slippe, fordi du tror, at fordringen er for lille eller ikke passer ind i et typisk inkassoforløb! Vi håndterer både små og store fordringer, nye som gamle, også dem du helt har opgivet eller dem som du ønsker, der skal behandles ekspres – det være sig virksomheder eller privatpersoner.
Vores inkassoforløb er tilpasset de forskellige typer sager med henblik på lønsom inkasso. Det betyder, at vi arbejder efter at sagsbehandling, omkostninger og mulighed for udbytte skal stå mål med hinanden. Skulle du mod forventning have sager, som du eller vi ikke mener, kan behandles fornuftigt under et af vores eksisterende forløb, danner vi et nyt forløb, som passer netop til dine sager eller dine procedurer.
Vores inkassoforløb er fleksible, og vi har samme mål som du: At inddrive pengene hurtigst muligt med færrest mulige omkostninger!
Nogle gange behøver vi ikke gøre meget væsen af os, mens vi i andre tilfælde må have fat i skyldneren flere gange for at få ham/hende til at forstå alvoren i at skylde dig penge.
Vi benytter en del forskellige værktøjer, alt efter hvilken type sag vi behandler:
• Skriftlige henvendelser
• Telefoniske henvendelser
• Registrering af skyldneren i RKI, KOB og Debitor Registret
(efter gældende regler)
• Kreditvurdering af skyldneren
• Eftersøgning af skyldneren i diverse offentlige registre
• Besøg på skyldnerens adresse
• Administration af betalingsaftaler
• Anmeldelse i konkursboer og lignende
Vores ambition er at indkassere dine fordringer med mindst mulige omkostninger for dig, og vi rådgiver gerne om dine muligheder for selv at være med til at få dine penge hjem på den hurtigste, billigste og mest effektive måde.
Kredinor A/S donerede 15.000 kr. til Danmarks Indsamling 2019, og det blev flot præsenteret flere gange under showet
Det er både nemt og hurtigt at oprette din sag til inkasso hos Kredinor, hvis du bruger vores gratis applikation til e-conomic.
Kurset "God kredit - før, under og efter" får flere økonomiansvarlige til at kigge på blandt andet rykkerprocedurer, ordrebekræftelser og forbedringer i virksomhedens kreditpolitik.